„Chcę żyć! Żyć inaczej. Techniki wspierania ucznia w kryzysie suicydalnym” - publikacja nie tylko dla pedagogów

Osoba w kryzysie suicydalnym nie chce umierać. Ona tak naprawdę chce żyć, tylko inaczej. Zachęcamy do lektury nowej publikacji Wydawnictwa UŁ.

 

„Chcę żyć! Żyć inaczej. Techniki wspierania ucznia w kryzysie suicydalnym” Agnieszki Jaros i Magdaleny Staniaszek to książka niezwykle ważna i przydatna. Może służyć jako wsparcie dla nauczycieli, pedagogów oraz psychologów (ale nie tylko!) w działaniach z zakresu profilaktyki zachowań samobójczych wśród uczniów. Publikacja dotyczy tematyki samobójstw dzieci i młodzieży, w tym funkcjonowania ucznia/nastolatka doświadczającego kryzysu suicydalnego. 

Dzięki lekturze tego opracowania dowiesz się:

  • jak prowadzić rozmowy z uczniami w kryzysie i ich rodzicami albo opiekunami prawnymi?
  • jak postępować w sytuacji próby samobójczej i samobójstwa ucznia (lub pracownika szkoły), na czym polegają strategie udzielania pierwszej pomocy emocjonalnej?
  • jakie umiejętności powinni posiadać uczniowie, aby wspierać rówieśników doświadczających kryzysu suicydalnego?

Publikacja jest dostępna w dwóch wesjach (papierowej i elektronicznej).