Łódź Akademicka nagrodzona za promowanie studiowania w naszym mieście

Kampania „Study in Łódź” Łodzi Akademickiej - wspólne działanie łódzkich uczelni – Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Politechniki Łódzkiej oraz Urzędu Miasta Łodzi podczas targów edukacyjnych, zdobyła trzecie miejsce w konkursie na najlepsze kreatywne kampanie szkół wyższych w Polsce – Genius Universitatis. organizowanym przez Perspektywy.

Grupa osób stojaca na stoisku z napisami Study in Lodz, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Politechnika Łódzka

Warto studiować w Łodzi  

Wspólne stoisko Miasta Łodzi oraz trzech wiodących łódzkich uczelni publicznych: Uniwersytetu Łódzkiego, Uniwersytetu Medycznego w Łodzi oraz Politechniki Łódzkiej, po raz pierwszy zaprezentowaliśmy podczas ogólnopolskich targów edukacyjnych Salon Maturzystów Perspektywy w 2023 roku. Wyglądem nawiązywało do kojarzonego z miastem przystanku w centrum zwanym „Stajnią Jednorożców” – symbolu młodej, otwartej Łodzi. Przedstawiciele uczelni i Miasta prezentowali na nim kompleksową ofertę Łodzi Akademickiej. Wspólnie zachęcaliśmy do studiowania w naszym mieście, przybliżając jego bogatą ofertę edukacyjną, a także kulturalną i gospodarczą uczestnikom targów w Lublinie, Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu oraz Łodzi.  
 
O tym, że Łódź to przyjazne i atrakcyjne miasto, w którym warto studiować, żyć i pracować, przekonywaliśmy także na wspólnym stoisku Łodzi Akademickiej podczas targów edukacyjnych Perspektywy w 2024 roku. 

Kreatywna współpraca Łodzi Akademickiej nagrodzona 

Do XII edycji konkursu Genius Universitatis, pokazującego najlepsze reklamowe działania prowadzone przez szkoły wyższe, zgłosiły się 32 uczelnie, które zaprezentowały 95 działań promocyjnych zrealizowanych w roku akademickim 2023/24 lub 2024/25. 
Kampania Łodzi Akademickiej zdobyła 3 miejsce w kategorii: GENIUS AD - obejmuje ona wszelkie działania, które wykraczają poza temat pozostałych kategorii: 

  • Genius Hero 
  • Genius Stars 
  • reklama prasowa 
  • event 
  • gadżet promocyjny 
  • kampania w mediach społecznościowych 
  • film promocyjny 
  • branded content 

Prace konkursowe oceniała Kapituła, składająca się z ekspertów pod kierownictwem przewodniczącego prof. dr. hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znaleźli się: 

  • Joanna Bednarkiewicz |Publicis Worldwide 
  • Bartosz Dembiński | bartoszdembinski.pl 
  • Katarzyna Dragović | Szkoła Mistrzów Reklamy 
  • Adam Nowakowski | Meta 
  • Ewa Opach | IAB Polska 
  • Jacek Szlak | Marketing przy Kawie 
  • Piotr Płachecki| Fabryka Komunikacji Społecznej 
  • dr Jan Zając | Sotrender 
  • Adam Sanocki | Polskie Porty Lotnicze 
  • Bartosz Stawiarz | Perspektywy Press 
     

Jest to kolejna nagroda dla UŁ w konkursie Genius Universitatis.
W 2023 r. Program Ambasador #UniLodz zajął trzecie miejsce w XI edycji konkursu marketingowego Genius Universitatis, w kategorii Genius Ad. 
UŁ zdobył także nagrody w 2020 r. w dwóch kategoriach: event - instagramowa "gra-śledztwo" WYTROP NAS i gadżet - czapka z napisem GAŁGAN. 
W 2018 r. nasza uczelnia zajęła II miejsce w kategorii eventu wspierającego rekrutację. Stworzony przez nas pokój zagadek Bez Śladu został doceniony pod względem spójności komunikacji, budowania czytelnej marki, jak i designu.
Kolejne wyróżnienie UŁ zdobył w 2015 r., zajmując II miejsce w kategorii seris rekrutacyjny uczelni.

Redakcja: Centrum Kształcenia i Spraw Osób Studiujących